_Projektowanie znaku firmowego.

_Wszystko zaczyna się od projektu...

Każda marka powinna mieć swój znak firmowy. Znak ten powinien być wyznacznikiem samej działalności firmy ale także stylu jej zarządzania. Projektowanie logotypu i nazwy jest jednym z pierwszych etapów planowania brandingu dla nowej marki. Warto zaufać na tym etapie profesjonalnemu grafikowi, który dokładnie zaprojektuje oraz wdroży znak firmowy dla Twojej firmy.

_Prezentacja marki

Współczesne trendy w projektowaniu cenią sobie prostotę oraz mocny przekaz. Logotyp powinien być silny w przekazie, prosty w odbiorze i łatwy w edycji w przypadku wykorzystywania go na wielu szczeblach. Znak firmowy to pierwsza rzecz jaką widzi twój potencjalny klient lub partner biznesowy. Zadbaj o to by był łatwy do skojarzenia i budził pozytywne emocje.

_Uniwersalność

Logo musi być starannie przygotowane i pasować do całej wizualnej części firmy. Kolorystyka oraz czcionki to jedne z elementów, które są powtarzalne w całej przestrzeni wizerunkowej firmy. Projekt musi być przygotowany tak aby można było go wykorzystać na różnych materiałach w różnych pozycjach i w zmieniającej się kolorystyce.

Przewiń do góry