8 najważniejszych powodów, dla których warto zaktualizować swoją witrynę

Jestem pewien, że polowałeś na konkretny produkt lub usługę i natknąłeś się na witrynę, która wyglądała na starą i nieaktualną.

Co czułeś we wnętrznościach, kiedy na nim wylądowałeś? Jakie było Twoje pierwsze wrażenie? Domyślam się, że nie było dobrze i założę się, że niczego nie kupiłeś.

Podobnie jak Twoja garderoba, strony internetowe muszą być od czasu do czasu odświeżane. Nie oznacza to, że musisz wszystko całkowicie zmienić, ale wielu właścicieli firm nie spędza wystarczająco dużo czasu na aktualizowaniu swojego najważniejszego narzędzia marketingowego.

Oto 8 powodów, dla których warto rozważyć przebudowę witryny:

1. Nie robi dobrego pierwszego wrażenia. Ten początkowy biznes online, który zbudowałeś kilka lat temu, może być teraz nieaktualny lub może wydawać się nieprofesjonalny według dzisiejszych standardów.

Masz tylko kilka sekund, aby zaimponować odwiedzającym, więc posiadanie strony, która jest atrakcyjna, wciągająca i profesjonalna, jest koniecznością.

Stworzenie świeżego wyglądu i stylu dla Twojej firmy online to mądra inwestycja, która z pewnością zwróci się prędzej niż później. Bardziej dopracowany wygląd może również pomóc przyciągnąć i utrzymać wyższy poziom klientów lub dotrzeć do nowej grupy docelowej.

2. Twoja konkurencja wygląda znacznie lepiej. Powinieneś przeanalizować swoją konkurencję w ramach swojego biznesplanu i powinieneś robić to na bieżąco w ramach swoich działań marketingowych.

Kiedy patrzysz na swoich konkurentów, czy czujesz ulgę, ponieważ wiesz, że Twoja strona jest niesamowita, czy też jesteś zachwycony tym, o ile bardziej profesjonalnie wygląda?

Twoi potencjalni klienci robią zakupy porównawcze. Internet ułatwia ludziom porównywanie przed zakupem, obciążając Cię tym, aby Twoje strony internetowe były zachęcające i łatwe w nawigacji.

Zwróć uwagę, jak skonfigurowaliśmy jedną z witryn naszych klientów, aby ułatwić nawigację i włączyliśmy kolor marki do nagłówków i przycisków. Gdy trafisz na genieseniorservices.ca, szybko znajdziesz to, czego szukasz, bez konieczności przewijania stron treści lub układania puzzli nad pozycjami menu. Nie możemy powiedzieć tego samego o ich konkurentach!

3. Twoja sprzedaż cierpi. Jest tak wiele powodów, dla których możesz tracić potencjalnych klientów lub sprzedaż, więc nie możesz automatycznie myśleć, że jest to problem wizualny, jeśli nie uzyskujesz konwersji.

To powiedziawszy, często słaby układ i treść uniemożliwiają przekształcenie odwiedzających w lojalnych klientów. Raport Stanford wykazał, że trzy czwarte osób ocenia firmę na podstawie projektu strony internetowej.

Ludzie nie będą kupować od ciebie, jeśli ci nie ufają. Liczy się to, jak prezentujesz swój biznes światu.

4. Nie zaktualizowałeś swojej technologii. Jeśli Twoja witryna została zbudowana w systemie WordPress lub przy użyciu innego systemu zarządzania treścią (CMS), musisz zaktualizować oprogramowanie do najnowszej wersji. Podobnie, jeśli masz stary system koszyka zakupów (open source lub system zakupiony), który nie jest obsługiwany przez programistę, otwierasz swoją witrynę — i swoją reputację — przed hakerami.

Stale instalując najnowsze łatki bezpieczeństwa, możesz powstrzymać hakerów przed infiltracją Twojej witryny i powodowaniem chaosu. ?? Im bezpieczniejsze są Twoje strony internetowe, tym lepiej chronisz się przed naruszeniami bezpieczeństwa danych. Chroni to nie tylko Twoje dane, ale także informacje o Twoich klientach. Uniemożliwia również cyberprzestępcom wysyłanie spamu lub instalowanie wirusów za pośrednictwem Twojego serwera.

5. Nie jest przyjazny dla urządzeń mobilnych. Według Statista telefon komórkowy odpowiada obecnie za około połowę ruchu internetowego na całym świecie. Jeśli Twoja witryna nie jest dostosowana do urządzeń mobilnych, może to kosztować potencjalnych klientów i sprzedaż. Przeprojektowanie witryny internetowej może zapewnić, że Twoja firma internetowa będzie przyjazna dla smartfonów i tabletów, z responsywnym projektem, który jest łatwy w nawigacji, bez względu na rozmiar ekranu, na którym znajduje się odwiedzający.

6. Zmieniłeś swoje skupienie. To naturalne, że firmy zmieniają się w czasie, gdy rozwijasz nowe produkty i usługi, kierujesz się na nowe grupy demograficzne lub uczysz się na błędach. Twój rynek docelowy powinien być siłą napędową tego, jak wyglądają Twoje strony internetowe, a także powinien wpływać na rodzaj treści, które oferujesz. Przebudowa Twojej witryny może obejmować nowy wygląd i sposób dostosowania do zmieniającego się planu marketingowego.

Nie zapomnij o takich rzeczach, jak dołączanie zaktualizowanych danych uwierzytelniających do biografii, dodawanie nowych informacji o pracownikach lub zmiana danych kontaktowych po przeprowadzce.

Jak dotąd najlepszym narzędziem marketingowym jest Twoja witryna. Powinien być odwiedzany i uwielbiany przez Twoją publiczność! Aby osiągnąć ten status celebryty, musi on być centralnym punktem wszystkich Twoich działań marketingowych.

Chcesz być tam, gdzie potencjalni klienci mogą się o Tobie dowiedzieć, zdecydować, czy mogą Ci zaufać i ostatecznie zainwestować w Twoją markę. Dowiedz się, jak zoptymalizować i pielęgnować swoją witrynę, aby przyciągać fanów oraz zwiększać liczbę potencjalnych klientów i sprzedaż.

Przeczytaj „Jak sprawić, by Twoja witryna stała się gwiazdą” na naszej stronie internetowej.

7. Czas posprzątać. Z biegiem czasu witryny mogą stać się skomplikowane, pomieszane i mniej skuteczne.

Tak jak dobrym pomysłem jest przejrzenie swojej szafy i pozbycie się rzeczy, których już nie nosisz, korzystne jest utrzymywanie szczupłych i czystych stron internetowych.

Ulepszona struktura witryny jest świetna dla SEO (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek). Przeprojektowanie strony internetowej może naprawdę poprawić Twoją architekturę, nazwy obrazów i stron, treść i metatagi, aby wszystko było bardziej przyjazne dla SEO.

Nie tylko to, ale Twoi klienci docenią lepsze wrażenia użytkownika, które zapewnia prostszy układ i nawigacja. Łatwiej znajdą to, czego szukają, bez dezorientacji i rozpraszania się.

Sprawdź, jak platforma nieruchomości Zillow bezproblemowo oferuje użytkownikom cztery opcje na ich stronie głównej: wprowadź informacje w polu wyszukiwania, kup, sprzedaj lub wynajmij. Nawigacja przyciąga wzrok, ale jest wystarczająco prosta, aby utrzymać uwagę odwiedzających.

8. Brakuje funkcjonalności mediów społecznościowych. Jeśli Twoja witryna została zbudowana kilka lat temu, możesz nie być optymalnie skonfigurowany do łączenia się z klientami na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn i Instagram. Dodanie przycisków udostępniania społecznościowego umożliwia czytelnikom udostępnianie treści, co zwiększa świadomość i widoczność marki oraz SEO. Kolejna korzyść: możesz błyskawicznie udostępniać oferty i oferty klientom, którzy są gotowi do zakupu.

W eVision uwielbiamy nasze przyciski udostępniania społecznościowego! Pojawiają się one po lewej stronie artykułów na naszym blogu, a także pod datą, dzięki czemu udostępnianie wartościowych treści jest niemal bezproblemowe.

Przeprojektowanie strony internetowej ma tak wiele zalet. Ulepszony wygląd i działanie z większym prawdopodobieństwem przekształcą odwiedzających w klientów, Google uwielbia świeżo aktualizowane strony pod kątem SEO, hakerzy nie są tak skłonni do dostania się na Twój serwer… lista jest długa!

Nie zaniedbuj swojego wyglądu w sieci!

Poświęcenie czasu i energii na właściwe utrzymanie stron internetowych ma znaczenie — dla Twojej firmy, marki i klientów.

Profesjonalna firma internetowa i marketingowa może przekształcić Twoją witrynę w potężne narzędzie sprzedaży online dla Twojej firmy. Pozwól eVision Media odświeżyć wygląd Twoich stron internetowych, aby zwiększyć liczbę konwersji, dostosować je do urządzeń mobilnych i poprawić SEO.

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Kategorie

Przeczytaj również

Tagi

Przewiń do góry