Dlaczego Twoja firma powinna mieć stronę www cz.2 – “Wartość dodana”


Żyjemy w czasach, w których internet stanowi nieodzowną część naszego życia. Korzystamy z niego w pracy, w domu, w samochodzie czy na ulicy. Nawet jeśli jesteś małym, lokalnym przedsiębiorstwem szanse na to, że ludzie korzystali z wyszukiwarek by szukać Twojej firmy, są bardzo duże.

Witryna internetowa to świetny sposób na świadczenie usług o wartości dodanej dla klientów, a także świetny sposób na przyciągnięcie ich do Ciebie gdy potrzebują produktów i usług takich jak Twoje.

Niezależnie od sprzedawanych produktów, możesz dzielić się z klientami wskazówkami, jak korzystać z tych zakupionych od Ciebie. Wartością dodaną będą z pewnością porady odnośnie branży, ciekawostki produktowe, czy historia Twojej firmy.

Jeśli oferujesz np. usługę taką jak księgowość, możesz zapewnić swoim klientom cenne porady, które pomogą im w okresie podatkowym lub uproszczą ich księgowość. Jeśli natomiast jesteś ubezpieczycielem, możesz udzielać porady, jak wybrać odpowiednią polisę ubezpieczeniową dla potrzeb swoich lub swojej rodziny.

Dołączając stronę FAQ lub sekcję zasobów, możesz regularnie dodawać artykuły lub przesyłać biuletyny, aby odpowiadać na wszystkie pytania klientów. Dzięki temu możesz być nie tylko źródłem produktów i usług, ale także wiedzy niezbędnej Twoim konsumentom. Zyskasz więcej odbiorców i większe zaufanie.

Strona www to nie tylko wizytówka, ale świetny sposób, by zatrzymać klienta na dłużej, stworzyć z nim relację i zyskiwać dodatkowe polecenia.

Elementoo

Jeśli potrzebujesz pomocy w Tworzeniu ciekawej treści na swojej stronie, blogu lub mediach społecznościowych, napisz do mnie. Pomogę Ci uatrakcyjnić Twój wizerunek w internecie.